Застосовується в автомобілях: ВАЗ 2104, 2105, 2107, 2108, 2109, 21099, 2110, 2111, 2112, 1117, 1118, 1119, 2170, 2171, 217. Робочий гальмівний циліндр - це виконавчий механізм, що притискає гальмівні колодки заднього барабанного гальма до барабанів. Таких циліндрів в автомобілі два – у кожному задньому колесі. Конструкція вузла складається із самого циліндра, всередині якого є два поршні. Посередині між поршнями надходить гідравлічна рідина, яка розтискає поршні один від одного. Принцип роботи досить простий. Гальмівна рідина під високим тиском надходить від головного гальмівного циліндра по гальмівним трубкам і шлангам до робочого. Рідина тисне на поршні, і через натискні планки вони зводять або розводять барабанні гальмівні колодки. Робочий гальмівний циліндр – елемент гідравлічної системи. Для його правильної роботи потрібна якісна гальмівна рідина без повітря, що потрапило в неї. Найголовніше - це герметичність всіх з'єднань та ущільнень.
Основні | |
---|---|
Виробник | Metelli |
Стан | Новий |
- Ціна: 213 ₴